Portal*Portal*  AcasaAcasa  CheatCheat  CalendarCalendar  GalerieGalerie  FAQFAQ  MembriMembri  GrupuriGrupuri  CautareCautare  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  

Distribuiți | 
 

 Religie: Care din voi crede'n Dumnezeu??

In jos 
AutorMesaj
Satan
V.I.P
V.I.P
avatar

masculin
Numarul mesajelor : 334
Varsta : 29
Localitate : Como
Data de inscriere : 09/12/2007

MesajSubiect: Religie: Care din voi crede'n Dumnezeu??   Joi 20 Dec 2007, 00:45





Ma intreb de multe ori shi intreb pe toti care cred in D'zeu shi de ce...Toti imi raspund pentru ca cred toti shi pentru ca sunt impushi de catre parinti etc. Voi credeti,? Da? Nu? De ce? Declar razboi intre pro shi contro!
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://myour.forumz.ro
Zombi
Prieten
Prieten
avatar

masculin
Numarul mesajelor : 419
Varsta : 28
Localitate : South Park
Data de inscriere : 04/12/2007

Play in game
Iubesti tu acest forum?:
0/0  (0/0)

MesajSubiect: Re: Religie: Care din voi crede'n Dumnezeu??   Joi 20 Dec 2007, 15:24

trist Interesant, eu nu cred nici in dumnezeu nici in satana, pentru ca de multe ori mam gindit am vazut am citit am auzit, ca biblia a fost nascocita, shi ca nu am cum sa cred in dumnezeu, nam incredere, totul a fost nascocit de fostii oameni, am in clip am uitat denumirea la cintec dar cintecul il cinta niste satanisti Dimmu Borgir, acolo se arata foarte bine, cum inainte biserica era mia presus ca imparatul shi imbla shi jefuiau tat, ci unul din ei vazind ca omoara lumea fac fel de fel de rau la lume, a iesit din cercul bisericii, dind foc la biblie el s-a transformat in satanist, asta e foarte interesant, si cred ca si o dovada.

Satana! nu cred in ceea ce nu vad! hz
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Satan
V.I.P
V.I.P
avatar

masculin
Numarul mesajelor : 334
Varsta : 29
Localitate : Como
Data de inscriere : 09/12/2007

MesajSubiect: Re: Religie: Care din voi crede'n Dumnezeu??   Joi 20 Dec 2007, 18:11

Zombi a scris:
trist Interesant, eu nu cred nici in dumnezeu nici in satana, pentru ca de multe ori mam gindit am vazut am citit am auzit, ca biblia a fost nascocita, shi ca nu am cum sa cred in dumnezeu, nam incredere, totul a fost nascocit de fostii oameni, am in clip am uitat denumirea la cintec dar cintecul il cinta niste satanisti Dimmu Borgir, acolo se arata foarte bine, cum inainte biserica era mia presus ca imparatul shi imbla shi jefuiau tat, ci unul din ei vazind ca omoara lumea fac fel de fel de rau la lume, a iesit din cercul bisericii, dind foc la biblie el s-a transformat in satanist, asta e foarte interesant, si cred ca si o dovada.

Satana! nu cred in ceea ce nu vad! hz

respect. De cand e biserica shi religia asta, misiunea bisericii nu a fost altceva decat a fi mai presus de toti. Gandestete ca in antica Roma, Papa descomunica Imperatoru daca nui placea cum era. Shi spunetimi cine are cei mai multi bani din LUME??? Ii drept biserica cu kkatu asta de religie care baga in capu oamenilor prosti Smile . Zombi eu tot nu cred in ceea ce nu vad, dar asta nu inseamna ca cred in satana pentru ca lam vazut, dar pur shi simplu ca ii mai interesant decat orice religie, shi cel mai mult pentru faptul ca merge IMPOTRIVA CRISTIANEZIMULUI. seo
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://myour.forumz.ro
Zombi
Prieten
Prieten
avatar

masculin
Numarul mesajelor : 419
Varsta : 28
Localitate : South Park
Data de inscriere : 04/12/2007

Play in game
Iubesti tu acest forum?:
0/0  (0/0)

MesajSubiect: Re: Religie: Care din voi crede'n Dumnezeu??   Joi 20 Dec 2007, 18:20

Nustiu! dak este asha mult biblie shi toti cred in ea,
dar este si satanism, de ce el nu are biblia sa ? + ca multi sunt de partea lor?
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Satan
V.I.P
V.I.P
avatar

masculin
Numarul mesajelor : 334
Varsta : 29
Localitate : Como
Data de inscriere : 09/12/2007

MesajSubiect: Re: Religie: Care din voi crede'n Dumnezeu??   Joi 20 Dec 2007, 18:22

Zombi a scris:
Nustiu! dak este asha mult biblie shi toti cred in ea,
dar este si satanism, de ce el nu are biblia sa ? + ca multi sunt de partea lor?

este biblia satanista Smile scrisa in 1968, nu mai stiu de cine . Un american asta's precis mori de ris
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://myour.forumz.ro
Zombi
Prieten
Prieten
avatar

masculin
Numarul mesajelor : 419
Varsta : 28
Localitate : South Park
Data de inscriere : 04/12/2007

Play in game
Iubesti tu acest forum?:
0/0  (0/0)

MesajSubiect: Re: Religie: Care din voi crede'n Dumnezeu??   Joi 20 Dec 2007, 18:23

Pai! nustiu de ea, dar miar fi interesant sa citesc despre asha ceva, cred ca o sa am placere sa citesc asa ceva
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Zombi
Prieten
Prieten
avatar

masculin
Numarul mesajelor : 419
Varsta : 28
Localitate : South Park
Data de inscriere : 04/12/2007

Play in game
Iubesti tu acest forum?:
0/0  (0/0)

MesajSubiect: Re: Religie: Care din voi crede'n Dumnezeu??   Vin 21 Dec 2007, 02:52

1. Invierea ca fapt istoric in biografia lui Christos

Evanghelile dau o reprezentare completa a evenimentelor care au urmat crucificarii si mortii sale. Totodata, Marcu nu mentioneaza decat mormantul deschis si gol, si momentul in care s-a creat povestea aparitiei corpului lui Christos. Prima relatare despre Christos inviat e cea a Mariei din Magdala, de la care el gonise sapte demoni. Insa apare curios rezumata in Marcu, ca si cum cineva a constatat ca relatarea lui Marcu e prea scurta si ar fi fost completata ulterior

Izvorul cel mai vechi al invierii este Pavel, iar el nu este un martor ocular; el pune insa accentul cu tarie asupra importantei absolute si vitale a invierii, ca si asupra autenticitatii povestirii respective ( Corinticul, 15, 14 si urm.. 15. 5 si urm.). Ca martori, el il mentioneaza mai intai pe Cephas (Petru, primul, apoi pe cei doisprezece, apoi pe cei cinci sute, apoi pe Iacob. Apostolii, si in final pe sine insusi. Acest aspect este interesant pentru ca experienta lui personala consta, este cat se poate de evident, intr-o viziune care i s-a impus in chip spiritual, in timp ce relatarile mai tardive insista asupra caracterului materialmente concret al corpului lui Christos; (mai ales Luca. 24, 12. si loan, 20, 24 si urm.). Marturiile evanghelistilor nu coincid decat asupra faptului ca mormantul era gol si deloc asupra cronologiei marturiilor oculare. Aici traditia inceteaza complet de a mai fi fiabila. Daca mai adaugam la aceasta si povestea stirsitului lui luda, care trebuie sa fi fost pentru crestini un foarte interesant obiect al aversiunii, indoielile noastre privind povestea invierii sunt agravate: asupra manierei in care a murit el exista doua versiuni total diferite.

Ca fapt istoric, invierea este indoielnica. Daca am extinde beneficiul indoielii la asemenea asertiuni contradictorii, am putea intruchipa posibilitatea unei viziuni, atat individuala cat si colectiva (si, mai putin probabil, a unei materializari).
Concluzia la care au ajuns primii crestini - pentru ca Christos a inviat din morti, la fel vom invia si noi, intr-un corp nou si neperisabil, care ii starnea lui Pavel cele mai mari temeri: nu are nici o valoare si este la fel de inconsistenta ca si asteptarea. "Caci daca Christos nu a inviat, atunci predica noastra si credinta voastra este zadarnica" (I Corintieni. 15. 14).

Dupa cum o arata numeroasele povestiri miraculoase continute in evanghelii, realitatile spirituale nu puteau fi puse la indemana unui popor incult si destul de primitiv decat prin "miracole" masive si tangibile, sau prin povesti de acelasi gen. Concretismul era inevitabil, cu toate implicatiile sale grotesti. De pilda, cei care credeau in Christos trebuiau sa primeasca prin binecuvantarea lui Dumnezeu, la inviere, un corp transfigurat; la fel si necredinciosii si pacatosii, numai ca ei trebuiau sa fie torturati o vreme in infern sau in purgatoriu. Pentru aceasta operatie era indispensabil un corp indestructibil, altminteri damnarea ar fi luat sfirsit intr-o clipa.


2. Invierea ca eveniment psihologic
In aceasta privinta, faptele sunt perfect clare si bine atestate: viata terestra a omului-Dumnezeu se implineste prin invierea sa si suirea la ceruri. Inca de la inceput, aceasta a fost credinta ferma a crestinismului. In mitolgie, este particularitatea eroului de a birui moartea si de a chema la viata parintii, stramosii poporului sau, etc. El avea o personalitate mai implinita, mai bogata si mai puternica decat muritorii de rand. Desi el insusi este muritor, existenta sa nu era neantizata de moarte: el supravietuieste, intr-o forma putin modificata. La nivelul unei civilizatii mai elevate, el se aseamana cu Dumnezeul care moare si invie ca si Osiris, care devine in fiecare fiinta umana.

Sinele ca arhetip reprezinta o totalitate care nu poate fi exprimata decat prin simboluri. Este o imagine colectiva care depaseste ca atare individul in timp si in spatiu; in aceasta perspectiva, nu mai este dificil sa sesizam in ce masura povestea invierii constituie proiectia unei cunoasteri indirecte a Sinelui, care a aparut sub trasaturile unui om. Un anume Isus din Nazareth, despre care au circulat o multime de zvonuri.

Este putin probabil ca cei care au crezut in acest mit sa fi realizat logic imposibilitatea ca un trup pieritor sa fie supus damnarii. Prin urmare, este la fel de putin probabil ca inzestrarea pacatosilor cu un trup nepieritor sa fi urmarit desfiintarea acestei contradictii. Mai degraba, credem ca toate aceste conceptii coexistau pasnic in mentalitatea credinciosilor de ieri fara a putea fi suspectate de ilogism.
Chiar daca, la prima vedere, mitul lui Isus trimite la mitologiile bine cunoscute ale eroilor nemuritori, nu credem ca el poate fi redus la acestea din urma. Exista obiceiul, pagubos, de a reduce o figura mitologica la un model deja constituit, in virtutea faptului ca si aceasta figura s-ar caracteriza prin cateva din elementele modelului. Este ca si cum am spune ca totii indivizii care se numesc Vasile sunt betivi si se casatoresc la varsta de 25 de ani. Pentru ca un Vasile, considerat etalon, asuma candva toate aceste detalii biografice.

Sa revenim la invierea lui Isus. In acele timpuri, vechii zei isi pierdusera importanta. Puterea lor fusese deja inlocuita de cea a zeului vizibil: Cezarul, singurul caruia trebuia sa i se aduca sacrificii. Dar aceasta substituire era la fel de nesatisfacatoare ca si cea care l-a inlocuit pe Dumnezeu cu Statul comunist. De aceea s-a incercat frenetic si disperat sa se creeze, chiar si cu un material indoielnic, un suveran spiritual unic, un pantocrator. In opozitie cu divinitatea concretizata de Roma (ce mizerabila gluma a istoriei: sa-l inlocuiesti pe Cezar cu ministerul pontifical al sfantului Petru!).

Cei care au scris evangheliile erau, ca si Pavel, preocupati sa concentreze caracteristicile miraculoase si semnificatiile spirituale in persoana tanarului rabin, cvasi-necunoscut, care, dupa o cariera care nu va fi durat probabil decat un an, si-a gasit un sfarsit prematur. Noi stim ce au facut ei din el, dar nu stim. In schimb, pana in ce punct aceasta imagine corespunde realitatii istorice a omului, inabusit sub o avalansa de proiectii? Nu stim daca el era Logosul si Christosul vesnic viu. In orice caz, acest lucru este lipsit de importanta.

Ultimele secole precrestine: acestia ajunsesera deja la ideea unui Osiris individual. La urma urmelor, Egiptul a devenit indata crestin, fara nici o ezitare.

In realitate, omul modern nu este supus autoritatii unui "stat anonim", ci unei elite politice care detine puterea si care manipuleaza in propriul ei folos contractul social si ideea de stat. Diferenta este ca ideea de stat si tot ceea ce decurge din ea nu ofera aceleasi orizonturi spirituale ca si reprezentarile religioase de odinioara.

Pentru primii crestini, ca si pentru toti primitivii, trebuia ca invierea sa fie un eveniment concret, material, care poate fi vazut cu ochii si atins cu mainile. Ca si cum spiritul n-ar avea o existenta proprie. Chiar si astazi, oamenii nu pot sesiza fara dificultate realitatea unui eveniment psihic, daca acesta nu este totodata si concret. La drept vorbind, invierea ca eveniment psihic nu este concreta. Ea este o experienta pur psihica. Este curios ca crestinii au ramas orbi, incat nu inteleg existenta spirituala in afara corpului, ca eveniment psihic. Ma tem ca bisericile noastre crestine nu vor mai putea mentine multa vreme acest anacronism socant, fara teama de a impietri in contradictii.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Zombi
Prieten
Prieten
avatar

masculin
Numarul mesajelor : 419
Varsta : 28
Localitate : South Park
Data de inscriere : 04/12/2007

Play in game
Iubesti tu acest forum?:
0/0  (0/0)

MesajSubiect: Re: Religie: Care din voi crede'n Dumnezeu??   Vin 21 Dec 2007, 02:53

Radacinile gnoseologice ale religiei sunt legate de cele sociale, deoarece insasi gandirea omului este sociala, deoarece relatiile economice si sociale dintre oameni influenteaza asupra procesului cunoasterii in general si asupra diferitelor sale laturi in particular.

Radacinile gnoseologice ale religiei si ale idealismului sunt unele si aceleasi, deci filozofia s-a dezvoltat mult mai tarziu decat animismul primitiv.

Gandirea omeneasca este un fenomen istoric si deci, schimbator; interesele claselor dominante, a caror ideologie este ideologia dominanta, impiedica intelegerea multilaterala, completa, dialectica a fenomenelor, a proceselor si aceasta imperfectiune a cunoasterii se reflecta in ideologie, intre altele sub forma religiei.

Necesita completari..
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Zombi
Prieten
Prieten
avatar

masculin
Numarul mesajelor : 419
Varsta : 28
Localitate : South Park
Data de inscriere : 04/12/2007

Play in game
Iubesti tu acest forum?:
0/0  (0/0)

MesajSubiect: Iata ceva interesant!   Vin 21 Dec 2007, 02:54

1.Experiența umană și religia

Curentul scientist din sec. XIX a răspândit teoria că religia ar fi izvorât din ignoranța oamenilor, servindu-le ca să explice natura, pe care altfel nu o înțelegeau. Exista părerea că dezvoltarea și răspândirea cunoașterii reale va duce la dispariția religiei.
De fapt, omul primitiv nu a fost lipsit de cunoașterea reală, fiindcă «ce se poate cunoaște despre Dumnezeu, le este descoperit în ei, căci le-a fost arătat de Dumnezeu»(Romani 1:19). Omul primitiv știe mai bine decât omul modern că există (după formula lui William James) «o ordine nevăzută și că supremul bine constă în adaptarea armonioasă la aceasta». Chiar dacă adaptarea a fost eronată, erorile omului modern în această privință sunt și mai mari.
Observația și experiența au drept consecință înțelegerea: «În adevăr, însușirile nevăzute ale Lui, puterea lui veșnică și dumnezeirea Lui, se văd lămurit, de la facerea lumii, când te uiți cu băgare de seamă la ele, în lucrurile făcute de El».(Romani 1:20). Consecința a fost credința: «Cine se apropie de trebuie să creadă că El este și că răsplătește pe cei ce-L caută».(Evrei 11:6).

2. Caracterul experienței religioase

Fiindcă religia își are originea în cunoașterea pe care Dumnezeu i-a dat-o omului iar lucrurile lui Dumnezeu nu se pot cunoaște fără revelație, înseamnă că religia își are în cele din urmă originea în revelație, așa cum scrie istoricul și teologul C. Dupu. Dumnezeu se descoperă omului pe care l–a înzestrat cu cunoaștere despre El. Astfel omul ajunge la cunoașterea religioasă. În afara cazului că : “măcar că au cunoscut pe Dumnezeu, nu L–au proslăvit ca Dumnezeu, nici nu I–au mulțumit; ci s-au dedat la gândiri deșarte și inima lor fără pricepere s–a întunecat”. (Rom.1:21–22)
Experiența religioasă depinde de natura religiei, dar este un răspuns la ceea ce credinciosul experimentează ca realitate ultimă. Realitate ultimă este ceea ce îi inspiră omului învățăturile și rânduielile religioase. Experiența religioasă are de–a face cu omul ca întreg. Hans Kung afirma: Deși Dumnezeu nu era egal cu lumea, nici lumea nu este Dumnezeu; cu toate, Dumnezeu este în lume și această lume este în Dumnezeu. Dumnezeu nu poate fi considerat în fiecare eveniment, numai o parte a realității, ca o ființă finită. Dumnezeu este unul în mulți, Infinitul în finit, Transcendența în imanență, Absolutul în relativ”. Miracolul experienței religioase este că Dumnezeu găsește modalități de a comunica cu ființa umană.
Intensitatea experienței religioase este cunoscută sub numele de zel sau râvnă și se poate manifesta în orice religie.
Gradul de eficiență și de realizare practică a religiei în viața indivizilor arată cât de divină este religia respectivă.

3. Aspectele sau modul de exprimare al religiei

Religia este exprimată prin ritual: închinare, rugăciune, ofrande. De multe ori, aspectul exterior al ritualului domină pe cel interior. Sensul ritualului nu poate fi înțeles fără referință la particularitățile credinței în care ritualul este împlinit. Practicarea tehnicilor de meditație s–ar putea, de pildă, să aparțină unei religii fără Dumnezeu, chiar dacă aspectul exterior este dominat de cel interior. De multe ori, ceremonialul este explicat prin povestiri cu caracter mitic.
Mitologia reprezintă revelația unei religii necreștine. Oricât ar părea mitul de contradictoriu sau exagerat, el poate fi o apropiere de realitatea ultimă pentru credincioșii cu gândire mitică. Cuvântul mit, înseamnă la origine, povestire. Vorbind despre mitologie, ne referim la povestirile cu conținut religios care ilustrează o religie. Prezentarea unei povestiri nu o face nici falsă, nici adevărată.
Teologia unei religii îi formulează doctrinele sau învățăturile folosind materialul mitologic și ritual. Este greu de separat aspectul doctrinal de cel mitologic.
Religie realizează un cod etic care are în vedere credința individului dar și pe cea a comunității. Religia nu este o problemă numai o problemă de viață personală, ci și de viață a comunității. Astfel se conturează dimensiunea socială a religiei.
Religiile nu sunt numai sisteme ale credinței, ci și mărturisiri de credință ale unor organizații, numite culte. Nu le putem numi biserici, ca Durkheim, fiindcă termenul nu este acceptabil pentru necreștini. În lumea anglo-saxonă termenul “cult” a căpătat, din motive care pe noi nu ne interesează, un înțeles peiorativ, fiind înlocuit cu termenul neutru de “denominațiune”. Dacă ne place sau nu ne place, în România legea statului, începând cu Constituția, folosește termenul de “cult religios” iar nu de “denominațiune”. Sensul peiorativ este dat de către români termenului de “sectă”. Înseamnă să creăm confuzie în rândul populației, dacă încercăm să introducem în limba română sensul peiorativ anglo-saxon al cuvântului “cult”. Cuvântul “cult” înseamnă în latină “închinare” și corespunde englezescului “woship”, fiind deci în românește, un cuvânt foarte nobil. Cuvântul “denominațiune” nu are la origine nici un sens religios și este folosit cu plăcere de teologii ortodocși la adresa cultelor protestante, sugerând că ele sunt organizații necreștine. Nu le putem imputa acest lucru, fiindcă noi și nu ei ne-am dat acest nume nereligios.
Cultele, ca religii instituționale, au semnificația lor specifică în societate, influențând concepția ei despre lume și viață, precum și moralitatea. Ele pot furniza societății cetățeni exemplari, harnici, cinstiți și disciplinați. “Mormonii” sau “Martorii lui Iehova” sunt un exemplu în această privință, chiar dacă ideile lor religioase sunt criticabile. În schimb, adesea, cei care îi critică sunt departe de nivelul lor cetățenesc.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Alina
V.I.P
V.I.P
avatar

feminin
Numarul mesajelor : 29
Varsta : 33
Localitate : far far away
Data de inscriere : 26/12/2007

MesajSubiect: Re: Religie: Care din voi crede'n Dumnezeu??   Mier 26 Dec 2007, 19:36

Am ramas foarte impresionata de tot ceea ce am citit mai sus. Shi ash vrea shi eu intrun mod oarecare sami expun parerea. Citisem o fraza mai sus unde se spune ca:
Zombi a scris:
Exista parerea ca dezvoltarea si rsapindirea cunoasterii reale va duce la disparitzia religiei.
Exista foarte multe persoane inteligente pe acest pamint care au facut shi fac shi in continuare lucruri foarte utile pentru umanitate, shi sunt sigura ca nici unul din ei nu a facuto cu ajutorul lui Dumnezeu, ci cu ajutorul cunoshtintelor sale, insa, dupa cum se vede numarul acestor persoane este mai mic, decit a celor care cred in Dumnezeu shi altceva nimic nu mai fac, nu fac decit sa amageasca lumea shi sa imbogatzeasca bisericile. Vreau sa ma zic ca exista persoane care merg zi de zi la biserica shi se roaga, dar in realitate fac mai mult rau decit unul care nu merge in biserica, sau persoane care cred in Dumnezeu de o viata, shi intro zi pierd persoana cea mai draga. Undei Dumnezeu?
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Shark130
Moderator global
Moderator global
avatar

masculin
Numarul mesajelor : 89
Varsta : 31
Localitate : Chisinau
Data de inscriere : 02/01/2008

Play in game
Iubesti tu acest forum?:
0/0  (0/0)

MesajSubiect: Re: Religie: Care din voi crede'n Dumnezeu??   Joi 24 Ian 2008, 17:27

baieti cei cu voi ? eu tot nu cred. dar nu trebuie de laut credintsa.... e o mare prostie ce faceti voi. cei care au credinta is mai puternici ca noi.asa ceva nu se discuta.pur si simplu mie tot miau luat credinta de aistea ca voi. si nu vreau sa se repete istoria.omul cu speranta traieste mai mult.si ii mai usor cind stie ca cineva de sus il supravegheaza si ii da putere. poate acolo nui nimeni. dar credinta nea facut modoveni. si credinta nea salvat de multe ori in fata dushmanului. eu zic sa votam casa stergem acesta creanga.cine e pentru si cine e contra!!!??? sper sa ma intelegeti si sa nu va suparati ....
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Zombi
Prieten
Prieten
avatar

masculin
Numarul mesajelor : 419
Varsta : 28
Localitate : South Park
Data de inscriere : 04/12/2007

Play in game
Iubesti tu acest forum?:
0/0  (0/0)

MesajSubiect: Re: Religie: Care din voi crede'n Dumnezeu??   Joi 24 Ian 2008, 17:35

HZ! daca mai este cineva contra, o facem. tu esti moderator Smile poti arunca asta in cos, dar nu sa o stergi.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Shark130
Moderator global
Moderator global
avatar

masculin
Numarul mesajelor : 89
Varsta : 31
Localitate : Chisinau
Data de inscriere : 02/01/2008

Play in game
Iubesti tu acest forum?:
0/0  (0/0)

MesajSubiect: Re: Religie: Care din voi crede'n Dumnezeu??   Joi 24 Ian 2008, 17:43

Zombi a scris:
HZ! daca mai este cineva contra, o facem. tu esti moderator Smile poti arunca asta in cos, dar nu sa o stergi.
eu stiu asta insa vreau sa facem democratie
tu esti contra? sau pentru a sterge?
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Zombi
Prieten
Prieten
avatar

masculin
Numarul mesajelor : 419
Varsta : 28
Localitate : South Park
Data de inscriere : 04/12/2007

Play in game
Iubesti tu acest forum?:
0/0  (0/0)

MesajSubiect: Re: Religie: Care din voi crede'n Dumnezeu??   Joi 24 Ian 2008, 18:01

Am spus! ca orce mesaj scris pe forum, nu se sterge, ci se inchide shi se arunca in cosul de gunoi, se muta acolo.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Shark130
Moderator global
Moderator global
avatar

masculin
Numarul mesajelor : 89
Varsta : 31
Localitate : Chisinau
Data de inscriere : 02/01/2008

Play in game
Iubesti tu acest forum?:
0/0  (0/0)

MesajSubiect: Re: Religie: Care din voi crede'n Dumnezeu??   Joi 24 Ian 2008, 18:11

nu asta vroiam sa aflu de la tine. reformulez intrebarea esti contra ca sa inchidem subiectul sau nu?
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Religie: Care din voi crede'n Dumnezeu??   

Sus In jos
 
Religie: Care din voi crede'n Dumnezeu??
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: Gunoistea site'ului :: Coș de gunoi-
Mergi direct la: